Innovaties Zijn Nodig in de Markt van Food Dranken

De Food Beverage Co werd opgericht door Samuel Smith in 1978. Een glazen fles frisdrank met een schop, heeft deze fast-food keten uitgegroeid tot een van 's lands meest populaire eetgelegenheden. Dit is waarschijnlijk een van de snelst groeiende ketens in het land.

De keten kreeg enige bekendheid vorige maand toen de eigenaars aangekondigd dat ze zouden worden het indienen voor een korte verkoop na de verliezen werden gerapporteerd voor het derde kwartaal. In dezelfde periode, de inkomsten bij de keten steeg met drie procent. De ketting werd de verkoop van meer voedsel dranken, maar blijkbaar was het niet genoeg om de verliezen te dekken.

Begin december, Voedsel Beverage Co president en CEO Chuck Budd zei dat de keten zou blijven draaien onder de begeleiding door hem en zijn raad van bestuur. Budd zei dat ze "de herziening van onze financials zoals we deze cursus," al is de sluiting van de keten verschijnt te zijn besteld door de raad van bestuur.

De ketting lijkt te zijn opgericht door mensen met weinig ervaring in het bedrijfsleven, volgens zijn eigen media. Het bedrijf maakte zelfs een website die geeft advies over hoe je een succesvolle fast-food restaurant. Het zegt dat je altijd hard moeten werken en creatief te zijn, voeg dan een business idee om uw menu.

De Food Beverage Co biedt zo ongeveer alles wat je zou verwachten van een fast-food restaurant. Van hamburgers en sandwiches voor popcorn en hot dogs, deze keten heeft voor ieder wat wils. Als een consument zegt: "Na een drukke dag, alles wat ik wil is een eenvoudige hamburger en frietjes."

Helaas hebben fast-food restaurants niet in staat om een ​​drankje te bedenken dat iedereen houdt geweest. Hoewel consumenten heb liever hen, vinden ze het vullen zijn en geen honger te krijgen tijdens de maaltijd. Ook de drankjes zijn minder gezond dan sommige van het voedsel dat ze te vervangen, omdat ze worden geladen met natrium en fat.A enkele vernieuwingen op het menu zou een lange weg in de richting van het veranderen van die perceptie te gaan. Veel grote winkelketens bieden frisdranken en energy drinks. Deze alternatieven zou de omzet voor een keten bekend om uit eten, niet nippen verbeteren. Bovendien zou Voedsel Beverage Co een gezondere optie in vele soorten voedsel dranken te hebben.

Met dat gezegd, kan de markt voor niet-soda en light frisdranken uiteindelijk net zo belangrijk als de soda-industrie. De industrie blijft groeien als gevolg van de gemiddelde Amerikaan de groeiende belangstelling voor gezond eten en reductie van hun totale calorie-inname. Met de markt voor alternatieve dranken bloeiende, moeten zowel de industrie leiders en concurrenten kennis te nemen.

Een ander gebied die kunnen profiteren van de innovatie op het menu is de verscheidenheid van voedsel dranken. Het is niet langer alleen frisdrank. Een van de belangrijkste fabrikant is het aanbieden van vruchtensappen, milkshakes, chocolademelk, en alles daar tussenin.

Warme dranken, zoals milkshakes, smoothies, en anderen worden steeds populairder als goed. Ze komen in een breed scala aan smaken en ingrediënten, waardoor de consument een keuze die ze nooit voor mogelijk had gehouden. Een belangrijke speler in de industrie zei dat de verhoging van de verscheidenheid van voedsel dranken hadden eigenlijk overtrof de vraag naar hen.

Innovatie is nodig om de concurrentie te bestrijden markt. Smaak van de consument aanzienlijk veranderd en hebben behoefte aan een scala aan mogelijkheden voor mensen. De concurrentie moet niet worden toegestaan ​​om goed oordeel te overwinnen.

Kortom, als je gaat om te concurreren in een concurrerende markt, moet je meer keuzes voor voedsel dranken. Dat betekent dat het aanbieden van meer van alles. Hoewel er geen garanties, als je bieden een waaier van voedingsmiddelen en dranken voor elke smaak, zult u waarschijnlijk krijgen meer klanten dan uw concurrenten.