De Kwaliteit van Gekwalificeerde Prospectie Lijsten - Marketing Tip #1

Ik heb het ontvangen van een veel vragen over de kwaliteit van gekwalificeerde Prospectie Lijsten en de filosofie achter deze lijsten. Ik zal proberen om een ​​aantal van die vragen hier te pakken en misschien heb je helpen om te zien waarom zo veel mensen lijken te krijgen van hun business leads met behulp van deze lijsten.

Ik ben zo blij dat er bedrijven Guides die beschikbaar is online. De vraag die ik het meest te krijgen is de reden waarom ze niet komen met zijn eigen lijsten. Het antwoord is eenvoudig.

De grootste reden dat ze niet komt omdat alle van de lijsten zijn auteursrechtelijk beschermd. Als de Business Guides was om te komen met een verkoop kopie die werd geschreven door een grote naam in hun sector, zou het weg te nemen van wat de Sales Nummers zijn voor de lijst. De lijst met bedrijven weten dat en ze verkopen meer.

Het probleem is dat uw lijst, uw verkoop te kopiëren, is zo goed als de mensen op uw lijst. De marketeers dat het schrijven van de meest effectieve lijsten zijn degenen die specifiek zijn gericht op het genereren van verkeer aan hun lijst.

Het hebben van een gerichte lijst van potentiële klanten dat gekwalificeerde vooruitzichten zijn is de beste marketing tool die je hebt. Het is niet alleen goed voor uw bedrijf.

Hier is een verhaal dat ik heb gehoord van een zeer succesvolle online ondernemer. Hij gaf een seminar tijdens een grote conferentie in Las Vegas.

Iedereen in het publiek werd uitgenodigd om het podium waar hij zat. Terwijl hij voorbereidde op zijn toespraak, realiseerde hij zich dat zijn lijst was gevuld met zijn oude en nieuwe contacten.

Zijn Session Manager alleen de fout van het verlaten van de kamer maakte. In plaats van iedereen verlaten, zei ze dat iedereen zou blijven, zoals iedereen die nodig camein om te horen wat hij te zeggen had.

Het probleem was dat iedereen niet te verlaten, omdat ze allemaal verblijf waren omdat iedereen bleef maar praten. Zodra hij klaar was met zijn toespraak, realiseerde hij zich dat het was een van de ergste die hij ooit had gezien.

Hij hield iedereen over hoeveel verkeer hij kreeg en hoe hij zou gaan om hen te vertellen wat hij aan het doen was te vertellen. Toen realiseerde hij zich dat de Session Manager de fout van het verlaten van de kamer en niet terugkomen gemaakt.

Dit bedrijf nam een ​​les uit de sessie en eigenlijk ging en huurde een vertegenwoordiger die nieuw op het internet was. Hij begon meteen om verkeer naar zijn verkoop pagina en zijn omzet verdubbelde bijna onmiddellijk.

Iedere marketeer moet er uit te gaan en uit te reiken naar hun vooruitzichten. De business gidsen zijn een geweldige bron voor dit, maar het is de professionals die weten hoe te bereiken en te verbinden met hun prospects die het grootste verschil in hun verkoop te maken.